torstai 6. toukokuuta 2010

Happy Day

Okei. Miksi kun mä meen ja lupaan sen asukuvan, just sillon ei kukaan ole kuvaamassa sitä mun asua. Mä päätin hankkia valtavan kokovartalopeilin ja vetää sitten vaikka joka päivä päivän asun sen edessä kuvata, niin en ole riippuvainen tuon miekkosen aikatauluista.

Sitten tuohon otsikkoon... Tää päivä oikeesti osottautui aivan mahtavaksi. Sain nimittäin töitä. Nyt loppui tämä ainainen matti kukkarossa, vihdoinkin. Ja mulla on ehkä maailman paras pomo ja tosi kiva työkaveri, heti tultiin juttuun :) Meikäläisen voikin nyt sitten bongata Kuopion keskustasta yöaikaan työskentelemässä :)

Ei ole nyt oikein muuta asiaa, piti vaan tulla vähän hehkuttamaan tuota työtä. Oon katellu nyt aamusta iltaan vapaiden kunniaksi O.C.:ta, ja nyt alkoi toisen kauden katsominen... Luojan kiitos pääsen töihin niin ei ole tätä vapaa-aikaa enää liikaa...

En tiedä näenkö miekkostani tänään, jos se tulee tänään tänne niin laittelen vielä asukuvia tältä päivältä. Hope so.

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti