tiistai 4. toukokuuta 2010

Orange County

Kello on puolessa yötä ja minä valvoskelen vielä varsin pirteänä (hmm, liekkö syynä tuo puolen litran kokiksen juonti...), joten päätinpä nyt tehdä pienen postauksen. Aika turha postaus mutta annettakoon se anteeksi tällä kertaa ;)

Olen varmaan kaksi vuotta ollut hankkimassa O.C.:n tuotantokausia ja nyt vihdoinkin sain ne aikaiseksi tilattua cdon.comista viime viikolla ja tänään ne sitten ilmestyivät kaikki 4 kautta kerralla postilaatikkooni :)








Alkuunhan en voinut sietää koko sarjaa. Vasta joskus kakkos kauden puolessa välissä satuin katsomaan muutaman jakson kun ei muuta telkusta tullut ja sitten se iskikin. Näissä riittääkin nyt hetkeksi katsottavaa :)



Tämä ilta (yö) meneekin näiden parissa kunnes saan vihdoin unta. Ostin eilen kaupunkikierroksella Suomalaisen Kirjakaupan pokkarialesta piiiitkästä aikaa uuden pokkarin, Erojuhlat Manhattanilla by Plum Sykes. Vielä en ole tuota avannut mutta kunhan siirryn olohuoneesta makkarin puolelle niin sitten availen sen :) Tuohon kuvaan pääsi myös uusi nam nam herkkuni; Valion maustettu rahka. Love it. Olen nyt kokeillut muutamia makuja, nyt ekaa kertaa ostin vaniljan ja on aikas namia. Tekee hyvää laihikselle yhdessä tuon cokiksen kanssa...

Sain eilen postista lappua että siellä odottaa minua H&M paketti, arvoltaan 60 euroa... Ihan muuten hyvä muttei vaan ole mitään hajua mitä oikein olen tilannut... kyllähän minä joskus tein sinne tilauksen, mutta mitä?... Pitää käydä hakemassa kun saa autokyydin torstaina...tänään kun olin pyörällä liikenteessä.

Ja hei, mahtavaa, ensimmäinen lukija listalle :) Hienoa :) Huomenna luvassa vihdoinkin päivän asukuvaa (p.s. Olen ehkä vähän rakastunut niihin uusiin O.I.S. saappaisiini...). Odottelen Nellyn kenkäpakettia tulevaksi, valitettavasti brandosin sandalaadit eivät olleetkaan ihan minun makuuni kun jalkaani kokeilin :/ Huomenna muuten luvassa muutama oma leffa-arvio parista uudesta elokuvasta mitä olen hyllyyni hankkinut.

Nyt laitan Orange Countyn ekan jakson pyörimään ja menen Ikean sivuille etsimään jonkinlaista hyllyä olohuoneeseen tai makkariin. Omistan todella vähän sellaista hyllytilaa mihin saa laitettua esim. kirjat ja dvd:t, ja nyt on kaikki täynnä, pääosin leffoja. Ei vaan ole mitään aavistusta siitä minkälaisen haluan.

Hyvää yötä kaikille :)

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti