maanantai 12. huhtikuuta 2010

New Moon

Vihdoinkin sain aikaiseksi hankittua itselleni sen, mitä olen kuolannut ja odottanut sen yöllisestä ennakko-näytöksestä saakka (ainakin...) Kyseessä siis Twilight-saagan uusin elokuva, toinen vuorossaan, New Moon. I loooove.



Tämä kuuluu ehdottomasti kirjojen ja leffojen listallani ykköseksi yhdessä Harry Pottereiden kanssa. Joo kyllä, tykkään myös Pottereista :) Ja en, en ole Robert Pattinson-fani, vaan Taylor Lautner on se joka on NAM ;)

Tuosta Lautnerista tulikin mieleen yksi, ihan pieni juttu mutta kuitenkin siitä kun olin ehdottomasti mun BFF-Nikon kanssa katsomassa tuota elokuvaa. Kaikki jotka olivat nähneet leffan trailerin ja lukeneet kirjan (tai sitten se olin vain minä...kröhöm...) odottivat sitä hetkeä kun Jacob Black vetää paidan ekaa kertaa pois päältään sen jälkeen kun on saanut sen susipojan kropan...



Kun se sitten tapahtui, koko täysi teatterisali repesi nauramaan, oli se sen verran koominen tilanne kun tyyppi vetää paidan pois puhdistaakseen sellasen kahden sentin naarmun Bella Swanin otsasta :D... Niko joka kerta kun sattui näkymään Jacob ilman paitaa tökkäsi kyynärpäällään mua kylkeen ja naureskeli...taisin olla jotain maininnut siitä kropasta... :D



Mutta joo, huippu leffa vaikka moni kavereistani sitä onkin mollannut. Mee like.

Niin ja se päivän asukuva tulee tässä vähän myöhemmin (se minkä jo eilen lupasin...) kun ei eilen Shakurin kanssa nähtykkään eikä kukaan ollut siten kuvaamassa mua...tänään se sitten saa luvan napata muutaman kuvan, kun tämä nainen ei vieläkään omista sitä kokovartalopeiliä...

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti